• Hjem
  • Det er KnowledgeCloud
  • Kom i gang
  • Moduler
  • Priser
  • API
  • Login
  • FAQ
  • Teknologien i magien
  • Mere
    • Hjem
    • Det er KnowledgeCloud
    • Kom i gang
    • Moduler
    • Priser
    • API
    • Login
    • FAQ
    • Teknologien i magien
  • Hjem
  • Det er KnowledgeCloud
  • Kom i gang
  • Moduler
  • Priser
  • API
  • Login
  • FAQ
  • Teknologien i magien

FAQ - Spørgsmål og svar til det meste, ellers spørg os

Spørgsmål og svar til anvendelse >>
Spørgsmål og svar til det økonomiske >>
Spørgsmål og svar til det tekniske >>

Fandt du ikke svaret på det du søger?

Hvis der er noget du ikke kan finde svaret på her, så spørg os endelig.

Klik på knappen, og send os dit spørgsmål.

Hvad er dit spørgsmål?

FAQ - Spørgsmål og svar til anvendelse

Q: Kan man prøve det inden man køber?

A: Ja, du kan prøve det med dine egne systemer.

Se hvordan her >>

Q: Hvad gør KnowledgeCloud?

A: Forbinder medarbejdere med data, så det bliver til viden og værdi.

Q: Skal alle medarbejdere bruge det samme system for at kunne dele viden?

A: Nej, KnowledgeCloud sørger for, at data deles mellem medarbejderne uafhængigt af de systemer, hvor data hører til.

Q: Skal alle medarbejdere have KnowledgeCloud?

A: Nej, det er kun de medarbejdere, der skal have det meget nemmere i deres processer og andet arbejde med data, der behøver adgang til KnowledgeCloud.

Q: Kan medarbejdere uden KnowledgeCloud få glæde af det alligevel?

A: Ja, deres data kan alligevel glæde deres kolleger fx i kundeprocesser, hvis de kommer via KnowledgeCloud.

Q: Kan medarbejdere med KnowledgeCloud få glæde af data fra kolleger uden?

A: Ja, dem med KnowledgeCloud vil have alle informationer der er blevet valgt at dele via KnowledgeCloud også personer der ikke bruger de systemer, hvor I har valgt at bruge KnowledgeCloud.

Q: Hvilken værdi/fordel opnår man, hvis man i forvejen har et CRM-system?

Et CRM-system ses ofte som en fagsystem for salgsafdelingen, og et system der kræver høj grad af datadisciplin og vedligeholdelse af data.

KnowledgeCloud er et ’FrontEnd’-system til bl.a. virksomhedens CRM-system, og giver på den måde et bredere overblik og mere indsigt.

Q: Hvilken værdi/fordel opnår man, hvis man i forvejen har et BI-system?

BI-systemet benyttes ofte kun eller primært af ledelsen, og indgangsvinklen er typisk virksomheden eller en medarbejder (typisk sælgere), hvor den enkelte kundes information først vises efter mange ’drill-downs’ eller 'blot' benyttes til interne overblik.

KnowledgeCloud er det modsatte af et BI system: alle har adgang, og virksomhedens relation til den enkelte kunde er i fokus.

FAQ - Spørgsmål og svar til det økonomiske

Q: Hvad koster det at få glæde af KnowledgeCloud?

A: De medarbejdere, der skal have glæde af at kunne se data, får flere informationer og nyde værdien, skal have et abonnement.

Se mere om abonnementer her >>

Q: Hvad koster det at vænne sig til at bruge KnowledgeCloud?

A: Medarbejderne får med KnowledgeCloud i langt de fleste tilfælde glæde af alle data i de systemer de i forvejen benytter. De skal altså ikke lære at bruge et nyt system, når de får KnowledgeCloud, da det alt sammen foregår i baggrunden. Men hvis de fx får de nye pluig-in's eller udvidelser i jeres andre programmer som kan nyt nyt med KnowledgeCloud, så skal de lære det.

Q: Hvor ligger gevinsten når man har KnowledgeCloud?

A: Der kan gennem nemmere (aktiv *) videndeling kolleger imellem være mulighed for at sælge bedre ind til kunder, fx gennem krydssalg, og kunder der ikke køber som de plejer, bliver hurtigere og nemmere opdaget.

( *: Data gøres aktive med KnowledgeCloud, da de finder medarbejdere, processer og andre systemer end der, hvor data ellers bor)

Q: Hvad kan vi spare ved at have KnowledgeCloud?

A: I sparer fx brugeradgange til systemer, som kun er fordi medarbejderne skal kunne se informationer, I sparer tid i videndeling, fordi informationer fra andre systemer selv finder medarbejderne i de processer, hvor data gør gavn.

Q: Kan vi spare andre systemer ved at have KnowledgeCloud?

A: Ja, det kan sagtens være, fx hvis I har systemer kørende kun for at have adgang til data, eller medarbejdere skal kunne slå noget op i dem. Når data ligger i KnowledgeCloud, behøves de andre systemer og/eller adgange ikke længere.

FAQ - Spørgsmål og svar til det tekniske

Q: Er KnowledgeCloud et nyt system til medarbejderen?

A: Nej, KnowledgeCloud arbejder i baggrunden for medarbejderen, som bare bruger de systemer, man er vant til.

Q: Hvad skal jeg installere på min server?

A: Ingenting, den magiske boks i KnowledgeCloud ”bor i skyen”, så der er ingen lokal drift, alt er inkluderet i abonnementet.

Q: Hvad skal jeg installere på medarbejderens PC?

A: Kun de plug-in's du ønsker at bruge, derudover tilgår du dine data via KnowledgeCloud i de programmer du vil have mere viden i.

Q: Hvilke systemer kan forbindes til KnowledgeCloud?

A: Kategorierne tæller både egentlige databaser, ERP-systemer, CRM-systemer, og helt 'flade' datafiler.

Se mere om systemkrav her >>

Q: Hvor sikkert er det at have data forbundet via KnowledgeCloud?

A: Vi benytter nyeste teknologi og sikkerhedssystemer for at sikre dig en tryg platform. Det betyder bl.a., at KnowledgeCloud bor i Azure-universet.

Se mere om teknologi og sikkerhed her >>

Q: Skal alle systemerne, som jeg vil benytte i KnowledgeCloud, være integreret?

A: Nej, systemerne behøver ikke være integreret med hinanden. Det er rigeligt, at de er forbundet med KnowledgeCloud, så kan du hente alle data der, og fx lade dine andre systemer hente relevant information.

Q: Kan forskellige systemer af samme type forbindes via KnowledgeCloud?

A: Ja, fx kan der med KnowledgeCloud skabes overblik med flere forskellige ERP-systemer og medarbejdere kan få glæde af informationer hos kolleger der bruger et andet system end dem selv.

Q: Kan KnowledgeCloud stadig hjælpe selvom vi slukker for systemet med data?

A: Ja, det er en af de store fordele ved KnowledgeCloud; at man kan lukke et gammelt system ned, hvis man bare skal bruge data, som ligger i KnowledgeCloud - fx et gammelt ERP-system eller en Access-base der kun har historiske data.

Q: Kan jeg lave mine egne processer med KnowledgeCloud?

A: Ja, brug fx det medfølgende REST API til at hente relevante data og foretag handlinger eller programmer selv den funktionalitet du savner i en applikation med data via KnowledgeCloud.

Q: Kan jeg selv arbejde videre med data som jeg henter i KnowledgeCloud?

A: Ja, fx i BI, Excel-ark eller andre steder, hvor du forbinder til KnowledgeCloud. DU kan endda bruge data i dine processer.

Copyright © 2023  KnowledgeCloud - Alle rettigheder forbeholdes.

Leveret af GoDaddy

  • Det er KnowledgeCloud
  • Kom i gang
  • Login
  • FAQ
  • Teknologien i magien
  • Privatlivspolitik
  • Aftalerne

Dette website anvender cookies.

Vi bruger cookies til at analysere websitetrafik og optimere din websiteoplevelse. Når du accepterer vores brug af cookies, bliver dine data vist med alle andres brugerdata.

AfvisAcceptér